ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

8 Νοεμβρίου 2022 06:53

Skroutz με προσωποποιημένο χαρακτήρα

Το Skroutz εμπλουτίζεται με προσωποποιημένο περιεχόμενο, ώστε κάθε χρήστης να απολαμβάνει μία ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία με βάση τα δικά του ενδιαφέροντα. Κάθε φορά που ο καταναλωτής συνδέεται στον λογαριασμό του στο Skroutz, το προσωποποιημένο feed στην αρχική σελίδα, το οποίο ανανεώνεται συνεχώς με ποικίλο περιεχόμενο, θα του παρουσιάζει προϊόντα και τάσεις με βάση τις δικές του ανάγκες. Οι προσωποποιημένες προτάσεις τόσο προϊόντων, όσο και περιεχομένου που απολαμβάνουν οι χρήστες, στοχεύουν στη γρήγορη ενημέρωση των καταναλωτών, με οδηγούς αγοράς, νέες κυκλοφορίες, προσφορές και προωθητικές ενέργειες από τους εμπόρους, καθώς και αποκλειστικά Skroutz Plus Deals. Στόχος αυτής της καινοτομίας είναι αφενός να εμπνεύσει τον χρήστη να ανακαλύψει trends και νέα προϊόντα, αλλά και να εξασφαλίσει μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία, στοχεύοντας στον πυρήνα αυτής, τις ιδιαίτερες δηλαδή ανάγκες του καθένα χωριστά.

Πλέον η περιήγηση στο Skroutz δίνει την αίσθηση της κλασικής βόλτας στα μαγαζιά που μεταφέρθηκε online και ανοίγονται νέοι ορίζοντες, ώστε το Skroutz να μετατραπεί σε ένα μέρος όπου οι χρήστες αγαπούν να περνούν τον χρόνο τους.

Τεύχος 167

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design