ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

3 Οκτωβρίου 2022 06:46

Real time Πλατφόρμα Δεδομένων Πελατών από την Salesforce

Κατά τη διάρκεια του Dreamforce ’22, η Salesforce παρουσίασε σημαντικές καινοτομίες στο Marketing Cloud, οι οποίες παρέχουν εξατομικευμένες εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο, αυτοματοποίηση σε κάθε κανάλι, καθώς και έξυπνα αναλυτικά στοιχεία σε μία πλατφόρμα. Οι καινοτομίες αυτές υποστηρίζονται από το Genie, μια hyperscale πλατφόρμα δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η οποία τροφοδοτεί ολόκληρο το Customer 360. Το Genie παρέχει σε πραγματικό χρόνο απρόσκοπτες, εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες σε πωλήσεις, υπηρεσίες, marketing και εμπόριο, οι οποίες προσαρμόζονται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες πληροφορίες, αλλά και στις ανάγκες των πελατών.

Το Salesforce Genie συλλέγει και ενοποιεί τα δεδομένα πελατών μιας εταιρείας από όλα τα κανάλια, δημιουργώντας σε πραγματικό χρόνο ένα γράφημα / ενιαίο προφίλ πελάτη, έτσι ώστε κάθε εμπειρία στο Customer 360 να είναι πιο αυτοματοποιημένη και εξυπνότερη. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που συναναστρέφεται με τους πελάτες έχει πρόσβαση σε κάθε σχετική πληροφορία που τους αφορά τη στιγμή που τη χρειάζεται.

Το Genie «τρέχει» στο Hyperforce, τη δημόσια υποδομή cloud της Salesforce, η οποία παρέχει σημεία αποθήκευσης δεδομένων, ασφάλεια, απόρρητο και συμμορφώνεται πλήρως με τους ρυθμιστικούς ελέγχους. Καθώς έχει δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το μοντέλο μεταδεδομένων της εταιρείας, κάθε στοιχείο στο γράφημα – προφίλ πελατών είναι ορατό και αξιοποιήσιμο σε ολόκληρο το Customer 360, σε κάθε βιομηχανική λύση, το AppExchange ή εξατομικευμένες εφαρμογές.

Κατά τη διάρκεια του Dreamforce 2022, η Salesforce ανακοίνωσε, επίσης, την κυκλοφορία του Slack Canvas. Το Slack χρησιμοποιείται παγκοσμίως από πολλές επιχειρήσεις για την ψηφιακή λειτουργία των γραφείου τους. Μέσω του Genie, η ψηφιακή έδρα του Slack αναβαθμίζεται και προσφέρει πολλές καινοτομίες, επιτρέποντας στις ομάδες να εργάζονται πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά, αντλώντας αξιοποιήσιμα δεδομένα από το Customer 360.

Οι νέες λειτουργίες θα επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται σημαντικά αρχεία και επαφές, να δημιουργούν λίστες καναλιών στις οποίες θα μπορούν να ανατρέξουν οι ομάδες για να υποστηρίξουν τους λογαριασμούς τους, να εφαρμόζουν κοινά πλάνα ροής εργασιών, να αναφέρουν ζητήματα που μπορεί να αντιμετωπίζει ένας πελάτης, να εγκρίνουν αιτήσεις, δαπάνες, κ.ο.κ. Η νέα πλατφόρμα του Slack είναι ήδη διαθέσιμη στους προγραμματιστές.

Τεύχος 142

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design