ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

17 Φεβρουαρίου 2022 08:58

Πέντε βήματα για την επιτυχή διαχείριση των επιχειρηματικών υπηρεσιών

Για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά μιας επιχείρησης, δημιουργούνται διαδικασίες και συστήματα (ESM – Enterprise Service Management) που υποστηρίζουν τους στόχους παροχής υπηρεσιών της (π.χ. η εξ αποστάσεως υπογραφή συμφωνιών).

Τα πέντε βήματα που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις είναι οι εξής:

1. Ο προσδιορισμός ενός τμήματος που αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα και είναι διατεθειμένο να υιοθετήσει πρακτικές ESM

Όταν εισάγετε ένα νέο εργαλείο ή διαδικασία πρέπει να βρείτε μια πιλοτική ομάδα που είναι ανοιχτή να δοκιμάσει κάτι νέο. Αντιμετωπίζοντας γρήγορα ένα πρόβλημα που προκύπτει, η υπόλοιπη επιχείρηση μπορεί να αναγνωρίσει σύντομα την αξία του ESM.

2. Η διευκόλυνση των διαδικασιών και η άρση των εμποδίων στην παροχή υπηρεσιών

Ιδιαίτερα στα υβριδικά μοντέλα εργασίας, οι υπάλληλοι συναντούν πολλά εμπόδια κατά τη διεκπεραίωση διάφορων υπηρεσιών. Μια λύση ESM μπορεί να αντιμετωπίσει αυτές τις προκλήσεις παρέχοντας μια πλατφόρμα με απλούς αυτοματισμούς και προσαρμογές.

3. Ο εμπλουτισμός της πλατφόρμας του ESM

Η εγκατάσταση του εργαλείου είναι σημαντική, δεν είναι όμως όσο αποτελεσματική θα μπορούσε να είναι με την προσθήκη προσαρμογών, SLA, πινάκων εργαλείων και άλλων απαραίτητων στοιχείων που χρειάζονται για την αντιμετώπιση του προβλήματος που προκύπτει.

4. Ο καθορισμός της επιτυχίας

Ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ESM δεν είναι μόνο η ανάπτυξη μιας λύσης εγκαίρως και εντός του προϋπολογισμού. Ο αριθμός των αιτημάτων που υποβλήθηκαν, ο μέσος χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση ενός αιτήματος, ο αριθμός των αιτημάτων που ολοκληρώθηκαν εντός του χρονικού περιθωρίου και η μείωση του χρόνου που απαιτείται για την υλοποίηση των αιτημάτων είναι παράγοντες που αποδεικνύουν, επίσης, την αποτελεσματικότητα της χρήσης ESM.

5. Η διαρκής βελτίωση

Μόλις εγκατασταθεί η πλατφόρμα ESM, θα πρέπει να παρακολουθείται η απόδοσή της και η βελτίωση των διαδικασιών της θα πρέπει να αποτελεί διαρκώς απώτερο στόχο.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες ESM του ManageEngine ServiceDesk Plus, πατήστε εδώ.

Το ManageEngine καλύπτει ολόκληρο το φάσμα της διαχείρισης IT, επιτρέποντας στους πελάτες να έχουν ευελιξία κατά τη διαδικασία της ψηφιακής τους μετάβασης.

Τεύχος 11

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design