ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

29 Σεπτεμβρίου 2022 06:50

Μειώθηκαν οι καταγγελίες στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες

Σημαντική μείωση κατέγραψαν το 2021 οι καταγγελίες των καταναλωτών στην Ελλάδα, σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, που στην περίπτωση των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και των ταχυδρομικών υπηρεσιών αγγίζει το 32%.

Όπως καταγράφεται στην ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, οι ηλεκτρονικές επικοινωνίες και οι ταχυδρομικές υπηρεσίες είναι πλέον ο δεύτερος κλάδος σε καταγγελίες – παράπονα – με ποσοστό 20,3% επί του συνόλου των αναφορών – μετά από τα καταναλωτικά αγαθά.

Στην πρώτη θέση είναι τα καταναλωτικά αγαθά (34,7%), στην τρίτη θέση η ενέργεια και ύδρευση (18,7%) και στην τέταρτη οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες (14%).

Οι βασικοί λόγοι, που οδήγησαν τους καταναλωτές σε αναφορές για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες, σχετίζονται με τις υπηρεσίες πρόσβασης στο Διαδίκτυο, η ποιότητα των οποίων επηρεάζει την καθημερινότητα των πολιτών.

Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, πολλές ήταν οι αναφορές καταναλωτών σχετικά με τις υψηλές χρεώσεις κλήσεων της γραμμής εξυπηρέτησης του ΕΦΚΑ και του Δήμου Αθηναίων. Η Αρχή παρενέβη ζητώντας από τους υπεύθυνους των δύο γραμμών εξυπηρέτησης να τροποποιηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, ώστε να διορθωθεί η ενημέρωση των πολιτών για τις σχετικές χρεώσεις και να μην υπάρχει χρέωση για το χρονικό διάστημα της αναμονής.

Επίσης, να υπάρξει μέριμνα για την ενημέρωση του κοινού, ώστε σε όλα τα σημεία που προτείνεται η επικοινωνία μέσω των γραμμών εξυπηρέτησης να αναφέρεται η επιλογή της επικοινωνίας μέσω γεωγραφικού δεκαψήφιου αριθμού, η χρήση του οποίου δεν συνεπάγεται πρόσθετες χρεώσεις.

Η κατάσταση με τη χαμηλή ποιότητα των ταχυδρομικών και ιδίως των ταχυμεταφορικών υπηρεσιών, έδειξε σαφή σημάδια βελτίωσης το 2021 σε σχέση με το 2020. Ο χρόνος παράδοσης και κυρίως οι αποζημιώσεις, αλλά και η ηλεκτρονική πληρωμή για αντικαταβολή, ήταν τα μελανά σημεία για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, ενώ για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες «αγκάθι» αποτέλεσαν η πρόσβαση στο διαδίκτυο και οι αυξημένες χρεώσεις ορισμένων πενταψήφιων του Δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα.

Τεύχος 140

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design