ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

7 Μαρτίου 2023 06:54

Η Volkswagen στρέφεται στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων

«Το 2030 κοντά στο 80% όλων των οχημάτων που θα παραδοθούν στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά», δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας VW, Thomas Schäfer, στην Handelsblatt. Η εκτίμηση αυτή υπερβαίνει αισθητά τον εκτιμώμενο στόχο του 70% που είχε θέσει η VW μόλις πριν από δύο χρόνια.

Η Volkswagen δεν θέλει πλέον να πουλά νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2033. Με 572.100 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ολόκληρος ο Όμιλος VW παρέδωσε περίπου κατά 25 % περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το περασμένο έτος απ’ ό,τι το 2021. Η κύρια μάρκα του Oμίλου παρέδωσε 330.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, τα οποία αντιστοιχούσαν στο 7% των συνολικών πωλήσεων. Σύμφωνα με έκθεση της Automobilwoche, στην Ευρώπη ήταν λίγο πάνω από το 10%.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει στην πραγματικότητα να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης από το 2035. Την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο, ο ομοσπονδιακός Υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσινγκ, αμφισβήτησε την έγκριση της Γερμανίας για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.

Ο Βίσινγκ επανέλαβε την απαίτηση ότι η Επιτροπή της Ε.Ε. πρέπει να υποβάλει πρόταση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα κλιματικά ουδέτερα συνθετικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035. Εκτός από τη Γερμανία, χώρες όπως η Ιταλία, η Πολωνία και η Βουλγαρία δεν θέλησαν πρόσφατα να συμφωνήσουν με τα σχέδια.

«Το 2030 κοντά στο 80% όλων των οχημάτων που θα παραδοθούν στην Ευρώπη θα είναι πλήρως ηλεκτρικά», δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας VW, Thomas Schäfer, στην Handelsblatt. Η εκτίμηση αυτή υπερβαίνει αισθητά τον εκτιμώμενο στόχο του 70% που είχε θέσει η VW μόλις πριν από δύο χρόνια.

Η Volkswagen δεν θέλει πλέον να πουλά νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη από το 2033. Με 572.100 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ολόκληρος ο Όμιλος VW παρέδωσε περίπου κατά 25 % περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το περασμένο έτος απ’ ό,τι το 2021. Η κύρια μάρκα του Oμίλου παρέδωσε 330.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως πέρυσι, τα οποία αντιστοιχούσαν στο 7% των συνολικών πωλήσεων. Σύμφωνα με έκθεση της Automobilwoche, στην Ευρώπη ήταν λίγο πάνω από το 10%.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει στην πραγματικότητα να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων ντίζελ και βενζίνης από το 2035. Την περασμένη εβδομάδα, ωστόσο, ο ομοσπονδιακός Υπουργός Μεταφορών, Φόλκερ Βίσινγκ, αμφισβήτησε την έγκριση της Γερμανίας για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Ε.Ε.

Ο Βίσινγκ επανέλαβε την απαίτηση ότι η Επιτροπή της Ε.Ε. πρέπει να υποβάλει πρόταση σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα κλιματικά ουδέτερα συνθετικά καύσιμα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035. Εκτός από τη Γερμανία, χώρες όπως η Ιταλία, η Πολωνία και η Βουλγαρία δεν θέλησαν πρόσφατα να συμφωνήσουν με τα σχέδια.

Τεύχος 241

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design