ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER

12 Δεκεμβρίου 2022 06:48

Η Thales μεριμνά για άτομα με προβλήματα όρασης

Το 90% των ατόμων με προβλήματα όρασης έχει υπάρξει τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του θύμα απάτης ή έχει έρθει αντιμέτωπο με κάποιο λάθος σε σημείο πώλησης. Το στατιστικό αυτό στοιχείο ώθησε την Thales, σε συνεργασία με την εταιρεία Handsome (γαλλική Fintech, που ειδικεύεται σε λύσεις χωρίς αποκλεισμούς για άτομα με αναπηρίες), να αναπτύξει μια καινοτομία που συμβάλλει στη δημιουργία πιο βιώσιμων και υπεύθυνων λύσεων πληρωμών. Η Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών της Thales Gemalto, δίνει στα τυφλά άτομα και τα άτομα με προβλήματα όρασης τη δυνατότητα να πραγματοποιούν τις καθημερινές συναλλαγές τους με περισσότερη αξιοπιστία και ανεξαρτησία, καθώς η κάρτα αναφέρει φωνητικά το ποσό της κάθε συναλλαγής πριν από την επιβεβαίωσή της με τον μυστικό κωδικό τους.

Οι χρήστες της Κάρτας Φωνητικών Πληρωμών χρειάζεται απλώς να εγκαταστήσουν μια εφαρμογή στο κινητό τους, η οποία συνδέεται μοναδικά με την κάρτα τους και έτσι η Κάρτα Φωνητικών Πληρωμών λειτουργεί ως συνδεδεμένη συσκευή που λαμβάνει το ποσό από το τερματικό του σημείου πώλησης και το κοινοποιεί στην εφαρμογή μέσω Bluetooth. Ο πελάτης μπορεί στη συνέχεια να ακούσει τις πληροφορίες, είτε μέσω του ηχείου του τηλεφώνου, είτε μέσω ακουστικών. Αυτή η καινοτόμα υπηρεσία εκφώνησης του κάθε βήματος μιας συναλλαγής, είναι πλέον πιστοποιημένη από τη Visa και τη Mastercard και πρόκειται να εφαρμοστεί σύντομα από πολλές τράπεζες που έχουν πειστεί για το όφελος αυτής της λύσης.

Τεύχος 191

ΑΛΛΑ ΑΡΘΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το TΕCHmail είναι το πρώτο διαδραστικό καθημερινό περιοδικό της LIBRA PRESS, που έρχεται να καλύψει δημοσιογραφικά με ειδήσεις, νέα και ρεπορτάζ τον κλάδο της επιχειρηματικότητας, που αφορά κατά βάση εταιρείες υψηλής τεχνολογίας.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
LIBRA PRESS
Καυκάσου 145, Αθήνα, 11364



ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER


TechMail
Libra Press © Copyright 2022 | All Rights Reserved
Dual Design